• Gratis verzending vanaf €150,-
  • Bezorging in Nederland
  • Hoogste kwaliteit voor de laagste prijs!

Klachten

Wat als ik niet tevreden met mijn bestelling ben?
  1. Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland of dat je niet tevreden bent over ons product/service. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@surf-turf.nl of te bellen naar +31682301662. 
  2. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
  3. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 

Mocht je toch niet tevreden zijn over je bestelling of is er iets anders dat je niet bevallen is, laat het ons weten. We kijken graag samen met jou naar een passende oplossing. Bel of mail ons. Vergeet niet je ordernummer door te geven. 

 

 

Klachtenformulier


Bedankt voor het invullen. Wij zullen zo snel mogelijk met jou contact opnemen.